Bestellen
Als je een nieuwe klant bent in onze webshop, kun je er voor kiezen een account aan te maken (rechtsboven), of je kunt tijdens het afrekenproces alleen je e-mailadres aan ons doorgeven, zodat wij de orderbevestiging naar je kunnen mailen. Wanneer je al klant bent en een account hebt, kun je rechtsboven inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel dat je graag wilt bestellen. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in de winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen in de winkelwagen. Wanneer je je bedenkt, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit de winkelwagen halen. In de winkelwagen kun je kiezen of je de bestelling wilt plaatsen en betalen of je kunt verder gaan met winkelen. Is je bestelling compleet? Klik dan in de winkelwagen op de knop ‘afrekenen’ en vervolg de stappen in het betalingsproces.
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad is op het moment dat je het in de winkelwagen legt, maar dat een andere klant je voor is geweest met betalen
Het kan voorkomen dat het product niet meer in jouw maat op de webshop voorradig is. Je kunt in dat geval contact opnemen, wellicht dat we het gewenste artikel nog kunnen nabestellen.
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons via je e-mailadres een orderbevestiging. Hierop staat een overzicht met de door jou bestelde artikelen.
Nee, je bestelling wordt direct verwerkt en verzendklaar gemaakt. Je kunt de bestelling uiteraard altijd retour sturen.